Daha çok kas ve zayıflamanın formulü

Zayıflarken kas kazanmak açıkçası oldukça zor bir yoldur. Ancak kas kazanmak vücutta daha fazla kalori yakmak anlamına geldiğinden, ne kadar...


kas, vücut
Zayıflarken kas kazanmak açıkçası oldukça zor bir yoldur. Ancak kas kazanmak vücutta daha fazla kalori yakmak anlamına geldiğinden, ne kadar çok kasları çalıştırırsanız, vücut şekliniz de o kadar daha fit ve ince görünme yolunda değişim yaşayacaktır.


Zayıflarken gereğinden çok az kalori almaya çalışır ve daha yoğun aktiviteler yapmak için çaba sarf ederseniz vücut kıtlık durumuna girer ve ne kilonuzda ne de kas yoğunluğunuzda istediğiniz gibi değişimi sağlayamazsınız. Kilo kaybederken kasların kaybolması çok kolay bir yoldur. O nedenle sağlıklı kilo verirken vücudun kazandığı kasları korumak gerekir. Bu nedenle kadınlar ortalama 1200 kalorilik erkekler de zayıflarken 1500 kalorilik dengeli diyet uygulamaları şarttır. Bu kalorilerin altında kaslan korumak veya kas kazanmak beklenmez.
Kardiyo ve ağırlık hareketlerini beraber yapmak hem kası koruyan hem de kilo kaybını sağlayan en iyi kombine aktivitedir.
Eğer vücudunuzun daha ince ve fit görünmesini isterseniz, önce en az 40 dakika orta tempoda yürüyüş sonra 45 dakika kadar vücudun her gün ayrı bölgelerini çalıştıran orta ağırlıkta ama fazla tekrarlı ağırlık antrenmanı ve ardından en az 60 dakika yapılacak yüksek tempolu yürüyüşler kası koruyan ve direk yağı azaltan aktivitedir.
Öğünlerin protein ve karbonhidrat dengesine önem verin. Bu aktiviteleri yaparken beslenme düzeniniz de size doğru yakıtın vücutta kalori olarak yanmasını sağlayacaktır. Spor günlerinde günde 3 ana 3 ara, spor yapmadığınız günlerde günde 3 ana 1 ara öğün yaparak zayıflamayı amaç edinmelisiniz.
Kahvaltı, öğle ve akşam yemeklerinde tabağınızın yarısı karbonhidrat diğer yarısı protein ile dolu olması şart. Örneğin kahvaltıda; yumurtalı sebzeli omlet ve 1 dilim ekmek bol domates, öğle yemeğinde 1 dilim biftek 1 kase pilav, akşam yemeğinde sebze yemeği ve yanma tavuk veya hindi eti gibi. Ara öğünlerde hem protein hem de karbonhidrat içeren yiyecekler olmalıdır. Süt, yoğurt ve bunların yanma birer meyve en ideal ara öğün olacaktır.
Karbonhidratları seçerken yüksek lifli olmasına, saf şekerlerden uzak durulmasına ve çok parçalanmış veya püre şeklinde değil tam olmasına özen gösterin. Mesela meyve suyu değil meyve, patates püresi değil fırında kabuklu patates gibi olması doğrudur.
Protein kaynaklarını seçerken; süt ve süt ürünlerini az yağlı, mutlaka tam yumurtayı, haftada 2 kere kırmızı et, 2 kere balık ve 3 kere tavuk veya hindi eti olarak yemeği ihmal etmemek gerekiyor.
SOSYAL MEDYADA PAYLAŞIN

YORUMLAR

BLOGGER
Ad

10 Kasım Açlık Oyunları Alexa Atatürk Belgesel Benim Kalemim Best Bestelerim Candy Crush Saga Canlı TV Crack Dark Souls 2 Dosya İndirme Erkek Modası Erkek Mutfağı Eselerim Yazılarım Şiirlerim Eset FIFA 2014 İndir Fifa Filmler Fotoğraflar Full İndir Generator gta gta v download gta-5-indir Haberler Hergün 1 Yeni Bilgi Hırvatistan Hızlı ve öfkeli 6 Full İndir Iron Man 3 Full İndir İdeal-kilo-hesaplama İlkler iPhone Kadın Modası Kişisel Komik Videolar Letitbit Lord Of The Rings Mekanlar Minecraft Moda Motorsiklet Mp3 Mutfak Müzik Müzikler Nasıl Yapılır ? Nod32 Osmanlı Oyunlar Pes Pes 2015 Pes 2016 Pes-2014-indir Popüler Yayınlar premium premiumlinkgenerator-premium-link-generator-turbobit-premium Programlar rapidgator-premiumlink-premium-link-generator-september-ekim Resimler Sağlık Serial Number Sinema Sosyal Medya Spor Şarkılar Tarih Teknoloji uploaded Videolar Vine Windows Yazılarım Yüzüklerin Efendisi
false
ltr
item
 Mamy'nin Bloğu | Farklı bir blog, farklı bir dünya.: Daha çok kas ve zayıflamanın formulü
Daha çok kas ve zayıflamanın formulü
http://www.erkekstyle.com/wp-content/uploads/2013/04/kas-v%C3%BCcut-300x188.jpg
 Mamy'nin Bloğu | Farklı bir blog, farklı bir dünya.
https://mamyalves.blogspot.com/2013/04/daha-cok-kas-ve-zayflamann-formulu.html
https://mamyalves.blogspot.com/
https://mamyalves.blogspot.com/
https://mamyalves.blogspot.com/2013/04/daha-cok-kas-ve-zayflamann-formulu.html
true
8654910540339367711
UTF-8
Not found any posts TÜMÜNÜ GÖR Devamını Oku Yanıtla Yanıtlamaktan Vazgeç Sil Yazar Ana Sayfa SAYFALAR Yazı Tümünü Gör BENZER YAZILAR ETİKET Arşiv ARANAN ŞEY TÜM YAZILAR Aradığınız şey ile ilgili hiçbir şey bulunamadı. Ana Sayfaya Dön Pazar Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Paz Pzt Sal Çar Per Cum Cmt Ocak Şubat Mart Nisan Mayıs Haziran Temmuz Ağustos Eylül Ekim Kasım Aralık Oca Şub Mar Nis May Haz Tem Ağu Eyl Eki Kas Ara şimdi 1 dakika önce $$1$$ dakika önce 1 saat önce $$1$$ saat önce Dün $$1$$ gün önce $$1$$ hafta önce 5 haftadan daha uzun bir süre önce Followers Follow BU İÇERİK PREMIUM Kilidin açılması için lütfen paylaşın. Kodların Tamamını Kopyalamak İçin Tıklayın Select All Code Kodların tamamı panoya kopyalandı. İstediğiniz yere yapıştırabilirsiniz. Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy